Prowadzący
-
Ewa KarczmarczukDyrektor Sprzedaży Enterprise - Efecte Polska
Posiada bogate doświadczenie w optymalizacji procesów biznesowych w różnych branżach, w tym produkcyjnej, budowlanej, logistycznej oraz dóbr i usług konsumpcyjnych. Jej pasja do usprawniania działań organizacyjnych doprowadziła ją do branży IT, gdzie w Efecte pomaga klientom w identyfikacji procesów biznesowych najlepiej nadających się do automatyzacji – skupiając się głównie na wykorzystaniu narzędzi automatyzacji konwersacyjnej i sztucznej inteligencji.
-
Jacek KonaszczukKierownik Działu ESM, Advatech sp. z o.o.
Jest absolwentem Politechniki Lubelskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe. Jest doświadczonym menedżerem sprzedaży i posiada ogromną wiedzę ekspercką. W Advatech odpowiedzialny za rozwiązania ITSM, ESM, SAM oraz inne dotyczące zarządzania użytkownikami i ich narzędziami pracy.
Sztuczna inteligencja w zarządzaniu usługami
Firma Efecte wprowadziła właśnie Chat jako narzędzie wspierające użytkownika w Service Desk, który pozwala organizacjom na uproszczenie procesów wsparcia i bardziej efektywną obsługę klientów i pracowników. Webinarium dedykowane było wszystkim, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej o tym jak zwiększyć satysfakcję i wydajność pracowników i przenieść wskaźniki zadowolenia klientów na wyższy poziom, a wszystko to z pomocą sztucznej inteligencji.
PEŁNA WERSJA NAGRANIA
Wypełnij formularz, a link do pełnego nagrania prześlemy na Twojego maila.
Partner wydarzenia:
