Organizator

Advatech Sp. z o.o.
Telefon
+48 538 896 990
Email
dm@advatech.pl
Strona WWW
https://www.advatech.pl

Prowadzący

  • Ewa Karczmarczuk
    Ewa Karczmarczuk
    Dyrektor Sprzedaży Enterprise - Efecte Polska

    Posiada bogate doświadczenie w optymalizacji procesów biznesowych w różnych branżach, w tym produkcyjnej, budowlanej, logistycznej oraz dóbr i usług konsumpcyjnych. Jej pasja do usprawniania działań organizacyjnych doprowadziła ją do branży IT, gdzie w Efecte pomaga klientom w identyfikacji procesów biznesowych najlepiej nadających się do automatyzacji – skupiając się głównie na wykorzystaniu narzędzi automatyzacji konwersacyjnej i sztucznej inteligencji.

  • Jacek Konaszczuk
    Jacek Konaszczuk
    Kierownik Działu ESM, Advatech

    Jest absolwentem Politechniki Lubelskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe. Jest doświadczonym menedżerem sprzedaży i posiada ogromną wiedzę ekspercką. W Advatech odpowiedzialny za rozwiązania ITSM, ESM, SAM oraz inne dotyczące zarządzania użytkownikami i ich narzędziami pracy.

Kategoria

Data

23.03.2023
Zakończone!

Czas

11:00 - 12:00

Sztuczna inteligencja w zarządzaniu usługami

Firma Efecte wprowadziła właśnie Chat jako narzędzie wspierające użytkownika w Service Desk, który pozwala organizacjom na uproszczenie procesów wsparcia i bardziej efektywną obsługę klientów i pracowników.  Webinarium dedykowane było wszystkim, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej o tym jak zwiększyć satysfakcję i wydajność pracowników i przenieść wskaźniki zadowolenia klientów na wyższy poziom, a wszystko to z pomocą sztucznej inteligencji.

PEŁNA WERSJA NAGRANIA

Wypełnij formularz, a link do pełnego nagrania prześlemy na Twojego maila.





    Partner wydarzenia:

    Wydarzenie zostało zakończone.

    Możliwość komentowania została wyłączona.