Prowadzący
- Adam DubielaITSM Manager, Eltel Networks Poland S.A.
ITSM Manager z pozytywnym nastawieniem do nowych sytuacji i ludzi. Gracz zespołowy z dobrą koordynacją w środowisku międzynarodowym (fińskim, duńskim, niemieckim, szwedzkim, norweskim, polskim i włoskim).
14 lat doświadczenia w obsłudze klienta
6 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami IT (Prince2, AgilePM i Scrum)
6 lat doświadczenia w najlepszych praktykach ITIL Projekty IT dla sektorów takich jak: finanse, produkcja, telekomunikacja, energetyka i handel detaliczny.
Znajomość wielokanałowych rozwiązań ITSM i VoIPDobra orientacja w obsłudze klienta z kluczowym celem dostarczania usług o najwyższym poziomie jakości. - Ewa KarczmarczukDyrektor Sprzedaży Enterprise - Efecte Polska
Posiada bogate doświadczenie w optymalizacji procesów biznesowych w różnych branżach, w tym produkcyjnej, budowlanej, logistycznej oraz dóbr i usług konsumpcyjnych. Jej pasja do usprawniania działań organizacyjnych doprowadziła ją do branży IT, gdzie w Efecte pomaga klientom w identyfikacji procesów biznesowych najlepiej nadających się do automatyzacji – skupiając się głównie na wykorzystaniu narzędzi automatyzacji konwersacyjnej i sztucznej inteligencji.
- Jacek KonaszczukKierownik Działu ESM, Advatech
Jest absolwentem Politechniki Lubelskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe. Jest doświadczonym menedżerem sprzedaży i posiada ogromną wiedzę ekspercką. W Advatech odpowiedzialny za rozwiązania ITSM, ESM, SAM oraz inne dotyczące zarządzania użytkownikami i ich narzędziami pracy.
Najlepsze praktyki w rozwoju i optymalizacji zarządzania usługami: Studium Przypadku Eltel Networks
W obliczu ciągłych zmian rynkowych i technologicznych, kluczowym aspektem utrzymania przewagi konkurencyjnej jest efektywne zarządzanie usługami.
Podczas webinaru, uczestnicy mieli okazję zgłębić wiedzę na temat wprowadzenia automatyzacji procesów biznesowych i ich wpływu na efektywność operacyjną. Przedstawili historie, jak Eltel Networks, we współpracy z Advatech, z powodzeniem wprowadza procesy biznesowe i funkcje platformy Efecte Enterprise Service Management, przekształcając swoje podejście do zarządzania usługami.
Sesja była nie tylko okazją do poznania praktycznych doświadczeń z pierwszej ręki, ale również platformą do dyskusji na temat wyzwań i możliwości, jakie niesie ze sobą cyfryzacja procesów biznesowych. Eksperci podzielili się wskazówkami, jak efektywnie zarządzać zmianą, unikać pułapek oraz wykorzystać dostępne narzędzia i usługi eksperckie do optymalizacji procesów w organizacji.
Webinar skierowany był do szerokiej grupy menedżerów i liderów biznesowych, w tym działów IT, HR, finansów oraz obsługi klienta, którzy dążą do zwiększenia efektywności operacyjnej swoich zespołów i organizacji.
PEŁNA WERSJA NAGRANIA
Wypełnij formularz, a link do pełnego nagrania prześlemy na Twojego maila.