Organizator

Advatech Sp. z o.o.
Telefon
+48 538 896 990
Email
dm@advatech.pl
Strona WWW
https://www.advatech.pl

Prowadzący

  • Adam Dubiela
    Adam Dubiela
    ITSM Manager, Eltel Networks Poland S.A.

    ITSM Manager z pozytywnym nastawieniem do nowych sytuacji i ludzi. Gracz zespołowy z dobrą koordynacją w środowisku międzynarodowym (fińskim, duńskim, niemieckim, szwedzkim, norweskim, polskim i włoskim).
    14 lat doświadczenia w obsłudze klienta
    6 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami IT (Prince2, AgilePM i Scrum)
    6 lat doświadczenia w najlepszych praktykach ITIL Projekty IT dla sektorów takich jak: finanse, produkcja, telekomunikacja, energetyka i handel detaliczny.
    Znajomość wielokanałowych rozwiązań ITSM i VoIPDobra orientacja w obsłudze klienta z kluczowym celem dostarczania usług o najwyższym poziomie jakości.

  • Ewa Karczmarczuk
    Ewa Karczmarczuk
    Dyrektor Sprzedaży Enterprise - Efecte Polska

    Posiada bogate doświadczenie w optymalizacji procesów biznesowych w różnych branżach, w tym produkcyjnej, budowlanej, logistycznej oraz dóbr i usług konsumpcyjnych. Jej pasja do usprawniania działań organizacyjnych doprowadziła ją do branży IT, gdzie w Efecte pomaga klientom w identyfikacji procesów biznesowych najlepiej nadających się do automatyzacji – skupiając się głównie na wykorzystaniu narzędzi automatyzacji konwersacyjnej i sztucznej inteligencji.

  • Jacek Konaszczuk
    Jacek Konaszczuk
    Kierownik Działu ESM, Advatech

    Jest absolwentem Politechniki Lubelskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe. Jest doświadczonym menedżerem sprzedaży i posiada ogromną wiedzę ekspercką. W Advatech odpowiedzialny za rozwiązania ITSM, ESM, SAM oraz inne dotyczące zarządzania użytkownikami i ich narzędziami pracy.

Kategoria

Data

27.02.2024
Zakończone!

Czas

11:00 - 12:00

Najlepsze praktyki w rozwoju i optymalizacji zarządzania usługami: Studium Przypadku Eltel Networks

W obliczu ciągłych zmian rynkowych i technologicznych, kluczowym aspektem utrzymania przewagi konkurencyjnej jest efektywne zarządzanie usługami.

Podczas webinaru, uczestnicy mieli okazję zgłębić wiedzę na temat wprowadzenia automatyzacji procesów biznesowych i ich wpływu na efektywność operacyjną. Przedstawili historie, jak Eltel Networks, we współpracy z Advatech, z powodzeniem wprowadza procesy biznesowe i funkcje platformy Efecte Enterprise Service Management, przekształcając swoje podejście do zarządzania usługami.

Sesja była nie tylko okazją do poznania praktycznych doświadczeń z pierwszej ręki, ale również platformą do dyskusji na temat wyzwań i możliwości, jakie niesie ze sobą cyfryzacja procesów biznesowych. Eksperci podzielili się wskazówkami, jak efektywnie zarządzać zmianą, unikać pułapek oraz wykorzystać dostępne narzędzia i usługi eksperckie do optymalizacji procesów w organizacji.

Webinar skierowany był do szerokiej grupy menedżerów i liderów biznesowych, w tym działów IT, HR, finansów oraz obsługi klienta, którzy dążą do zwiększenia efektywności operacyjnej swoich zespołów i organizacji.

PEŁNA WERSJA NAGRANIA

Wypełnij formularz, a link do pełnego nagrania prześlemy na Twojego maila.





    Partner wydarzenia:

    Wydarzenie zostało zakończone.

    Możliwość komentowania została wyłączona.